BICORN

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Leden 26 10:24:47 CET 2009

Ano lepsi to nebude. Oni Vam muzou dat slevu na elektrinu. Ale
distribuci budete stejne platit tomu, kdo k vam obhospodaruje draty.
Tzn. zase treba EONu. Vy to budete platit tomu dodavateli a on to
preposle EONu. A cena za distribuci je cca 50% celkove ceny. Takze kdyz
firma tvrdi ze ma elektrinu levnejsi o 10%, tak v celkove castce je to
5%. A kdyz pridate jeste nejake poplatky, tak jste skoro na svych.

Martin Hanek