BICORN

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Leden 26 10:20:09 CET 2009

Ja si zadal do te zminene kalkulacky moje udaje a vysla mi rocni uspora
oproti CEZ asi 300Kc... No to se na nejakou zmenu pri rocnim uctu 30-40tKc
muzu... ;-) To byvaji opravdu takhle male rozdily?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Dee Jay
Sent: Monday, January 26, 2009 10:04 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: BICORN

Zdravím Vás

Nase firma je lokálním distributorem, a sem-tam někdo chce přejít jinam -
jeden zákazník chtěl k Bicornu, a musím říct,že  vyřízení papírovaček s nima
bylo na dlouhý lokte, celé se to zdrželo o více než měsíc. Clověk by čekal
trochu jiný přístup,ale mám pocit,že se prozatím učí.
Eon k tomuto má mnohem profesionálnější a rychlejší přístup. Takže elektrina
vám nejspíš půjde :-) jen možná budou menší administrativní zmatky ...

DJ