jak na ebay?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Leden 22 22:51:43 CET 2009

Aha. Jenže když jsem tam přihodil víc než minimum (někde jinde když jsem si
to zkoušel, co jsem věděl že stejně projedu), tak se to tam objevilo celé.
Koukám, že na normálních stránkách je "ihr maximalgebot", ale na wapu je jen
"ihr gebot". Takže to bylo asi ono.

Díky moc za vysvětlení, příště zkusím přihodit maximum kolik jsem ochoten.
Stejně to nebylo pro mě, ale pro známého, takže mě to až tak nebolí, ale su
rád že jsem přišel na jádropudla, připadalo mi to divné.

Díky moc všem, JL.

----- Original Message -----
From: "Jan Kral" <kral@fortech.cz>

Mam takovy pocit, ze neco porad nechapete. Na ebay jsou dve moznosti
prihozu, tu jednu uz znate, druha moznost je, ze si zadam cenu, kterou jsem
ochoten zaplatit jako maximalni a kdyz nekdo jiny prihodi, tak ebay sama
jeho prihoz prebije o chlup za me, samozrejme kdyz je to do limitu. V
pripade, ze nekdo jiny si nastavi take svuj maximalni prihoz, tak ebay to
cele srovna automaticky tak, ze v ten moment vyhrava ten kdo ma to sve
maximum vyssi, ale jen o koousek nad toho pred nim. Tzn. ze neni potreba
vytvaret zadne roboty, nervovat se poslednimi vterinami, ale nastavit to co
za to chci dat a pak jen pockat jestli byla moje nabidka nejvyssi.