jak na ebay?

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Leden 22 22:41:53 CET 2009

Mam takovy pocit, ze neco porad nechapete. Na ebay jsou dve moznosti prihozu, tu jednu uz znate, druha moznost je, ze si zadam cenu, kterou jsem ochoten zaplatit jako maximalni a kdyz nekdo jiny prihodi, tak ebay sama jeho prihoz prebije o chlup za me, samozrejme kdyz je to do limitu. V pripade, ze nekdo jiny si nastavi take svuj maximalni prihoz, tak ebay to cele srovna automaticky tak, ze v ten moment vyhrava ten kdo ma to sve maximum vyssi, ale jen o koousek nad toho pred nim. Tzn. ze neni potreba vytvaret zadne roboty, nervovat se poslednimi vterinami, ale nastavit to co za to chci dat a pak jen pockat jestli byla moje nabidka nejvyssi.

S pozdravem JK