[OT] odomknutie HDD

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Leden 20 10:43:18 CET 2009

No na zadávání příkazů se používá utilitka z
http://www.ata-atapi.com/products.html (spouští se z diskety s DOSem a
plná verze umí myslím navíc zápis - ale tím si nejsem 100% jistý,
protože už je to dávno, co jsem s tímhle programem pracoval). No a pak
si stačí stáhnout dokumentaci s ATA (třeba verze 6) a tam nastudovat
kapitolu "6.13 Security Mode feature set)" a/nebo "8.29 SECURITY DISABLE
PASSWORD". Zda to za tu námahu stojí ať posoudí každý sám.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |