[OT] odomknutie HDD - VYRIESENE

iko iko@kamarad.cz
Středa Leden 21 12:33:11 CET 2009

Tak po vsetkych moznych pokusoch som to nechal na program zo stranky
hddunlock.com za zhruba $5. Odhadoval cas 41 minut. Pri 12tich minutach
prestal program javit znamky cinnosti. Po dalsich 5 minutach som to
nevydrzal a restartol. Nastastie disk uz bol zmazany a *odomknuty*.

dakujem za rady...
iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises