Re: OT: Katování kostů - bylo RE: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Leden 14 13:22:38 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 14.1.2009 od gatilo:

> To, o te kultovosti jsem tu napsal ja, tak se k tomu tedy jeste
> jednou vratim. Doba kdy tu byl jeden kult, pro vsechny a povine je
> nastesti minulosti (mozna jen docasne). Dneska mane tu demokraciji /
> demokraturu , takze nekdo holky jinej vdolky. Jak je komu libo. Vyse
> zmineny vyraz se vam nemusi libit, muzete s nim nesouhlasit, muzete
> proti nemu protestovat, stejne jako proti zminenemu clanku, webu
> d-fens, nebo treba celemu internetu. Ale jsou i lide, kteri to vidi
> jinak.

Ja jsem ten clanek necetl, nechci protestovat ani proti jakemusi webu
d-fens, ani proti celemu internetu. Pouze tu vyjadruji svuj nazor, ze
na nejakem pro me slovnim paskvilu nevidim absolutne nic kultovniho.
Je mi uplne jasne, ze se najde par lidi, kteri to vidi jinak nez ja,
vsak to je naprosto v poradku.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem