Re: OT: Katování kostů - bylo RE: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Leden 14 13:11:44 CET 2009

 14.1.2009, 13:01:57

To, o te kultovosti jsem tu napsal ja, tak se k tomu tedy jeste jednou
vratim.
Doba kdy tu byl jeden kult, pro vsechny a povine je nastesti minulosti
(mozna jen docasne). Dneska mane tu demokraciji / demokraturu , takze
nekdo holky jinej vdolky. Jak je komu libo.
Vyse zmineny vyraz se vam nemusi libit, muzete s nim nesouhlasit,
muzete proti nemu protestovat, stejne jako proti zminenemu clanku,
webu d-fens, nebo treba celemu internetu. Ale jsou i lide, kteri to
vidi jinak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz