OT: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Leden 7 22:41:12 CET 2009

Mel jsem k dispozici 4 typy:
FM  Transmitter ES-2008
FM audio sender Loock
SD/MMC/ USB  FM car transmitter
Belkin Tune

Ten poslední měl sice nejmenší vf výkon, ale nejlepší odstup s/š a
zároveň nejširší přenosové pásmo.
Ten ES -2008 sice vysílá i 100 metrů, ale je slyšet měnič 3/5V v nf
signálu...
DS/MMC/USB FM car  transmitter je šílenej šunt, ty MP3 jsou z toho
naprosto příšerný, neposlouchatelný. Má i nf vstup, zdá se být OK ale
neměřil jsem / neporovnával s ostatními.

Jinak koukněte také na pira.cz