OT: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 7 22:14:03 CET 2009

Umí to rádio přepnout na AM rozsah? Já mám ve svym rádiu pověšený
relátko na napětí, který se tam objevuje při přepnutí na AM. Nevýhoda
je nutná rozborka toho rádia + výzkum.

Kupte něco za pár korun a vyzkoušejte:

http://www.aukro.cz/7677_ostatni.html

(Jo a na kraj pásma to naladit sice můžete, ale že se vyhnete všem
stanicím, s tím asi nepočítejte, to by se to muselo přeladit úplně
mimo.)

Pavel Kadečka.