OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Sobota Únor 28 23:47:19 CET 2009

i na apple to slo jen z jednoho. Zkouseli jsme na prodejne prenaset mezi
masinama a neslo to. Z toho se kaplo na kousek, kterymu bylo jedno do
ceho se strcil Jde opravdu o autorska prava, protoze se predpoklada,ze
kdyz vlastnis MP3 , tak jsi je graboval sam a tudiz mas i doma CD.
Nemuzes tedy nahravat/pridavat alba u nekoho jineho, protoze to je zase
jeho vlastnictvim a on ti je nesmi poskytnout. JE to stupidni vymysl,
ale je to tak.

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz