OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 28 23:53:42 CET 2009

A ony jsou autorska prava stupidni vymysl? Ja jsem doted myslel, ze to
co popisujes ohledne vlastnictvi alb je normalni - tedy ze cizi alba
jsou cizi a ne moje.

Ja jen aby bylo tedy zrejme co vlastne uzivatelum opravdu vadi.

Radek Vicek