Generator sinusu 40kHz

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Pátek Únor 20 20:19:14 CET 2009

> Ja bych tam take pustil obdelnik, ale na nejake diskuzi (nejake AVR
> forum) slo info, ze ty menice maji pry vyrazne mensi zivotnost pokud
> jsou buzeny obdelnikem. Je mi jasne ze rychlost nabehu toho kmitaciho
> clenu je fyzikalne omezena a stejne se tam objevi nejaky shlazeny prubeh.

S timhle nemam osobni zkusenost moje menice jsou v provozu jenom nekolik
hodin rocne.
Predradna indukcnost muze pomoct udelat sinus, ale taky zvetsi dozvuk a tim
muze ovlivnit presnost mereni, v kazdem pripade by stal za to pokus s
piskanim obdelnikem (nekolik dni) nekde na kontaktnim poli (v molitanove
krabici aby zver nesilela)

Zdravi Petr Kubac