Generator sinusu 40kHz

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Únor 20 21:48:34 CET 2009

Ono tohle take nebude v  provozu kontinualne. Naopak - z principu jen
pisknu a cekam kdy to dorazi na druhou stranu, pak to same v druhem
smeru a pak se muzu klidne nejakou dobu flakat. Takze pomer on/off bude
radove ms/sekundy.

Ono mam stejne pocit, ze limitujicim bude hlavne mechanicke provedeni a
odolnost tech snimacu na vlivy pocasi. Pravdepodobne me nemine asi
nutnost vyhrivani tech snimacu.

Radek Vicek