Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Únor 11 18:21:23 CET 2009

On to je castecne konicek, castecne zajimavcost, castecne uzitecna vec a
castecne zbytecnost,koneckoncu veci nezbytnych v zivote lidskem az tak moc
neni.

Ten muj bazmek v oblasri svetel umi
- na vydranych vystupech fazove rizeni intenzity svetla,
- na vystupes fazovym rizenim pomaly najezd na zvolenou uroven, cimz
predpokladam, ze setrim za zarovku
- proti notorickym nezhasecum umi napriklad po nastavenem case zhasnout na
chodbe, ve sklepe, garazi atd. pokud tahnete z auta nakup jde o docela
zajimanou funkci, lze vyuzit i u deti, ktere nechteji usinat ve tme
- teoreticky umi simulovat pritomnost pri nepritomnosti
- k zahozeni neni ani takova kontrola zda se nikde nesviti kdyz odchazite z
baraku, zapnu alarm a bark pripadne zhasne pokud nekde sviti
- loguje motohodiny a prosvicene kWh na kazdem svetle, atd.
- teoreticky lze dodelat ovladani pres internet , ale zde uznavam je to
nepotrebna kravina, lae u takoveho topeni a necekaneho prijezdu muze jit o
zajimavou vec, na druhou stranu tech 10min o 5C mene jeste nikoho nezabilo.

>Mno ja neviem, ale mne moje riesenie bez akychkolvek suciastok vychadza
stale lacnejsie ako CPU za 10 korun.... ;-) Je pravda ze je to hole tlacitko
bez RGB LEDky... Ale... Myslite ze je treba do *vily* v kazdom vypinaci RGB
LEDku resp. cokolvek ine nez vypinac prip. este staticke podsvietenie? Zda
sa mi to do obytnych priestorov nie prilis primerane...