SPAM: Re: OT GParted

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Sobota Únor 7 20:33:22 CET 2009

Zdenek,

rozsirena particia je jasne znazornena zelenou farbou.
Particia D:, je primarna a nie je dovod, preco by bola
vymazana pri mazani rozsirenej particie.

Na Vasom mieste by som pouzil prednostne fdisk (z gparted cd,
pozri mail s navodom na fdisk) - vzdy sa da ukoncit bez zmien
pomocou Ctrl+C, prip. q; m = menu, p = print. Len w ulozi zmeny.

Predtym doporucujem pre moznost rychleho navratu urobit zalohu
MBR tiez podla predosleho navodu. Potom nie je co pokazit, resp.
vsetko sa da pekne vratit sice do (po)chybnej, ale predsa len
povodnej podoby.

Podla mna ten WinDiskPart ci ako inventivne sa ta vec vola,
iniciativne znackuje disky pismenkami podla svojho "dojmu",
potom su z toho uzivatelia strateni - a bez pismenka
to predsa nejde ;-)

Podla predosleho vysvetlenia ohladom cislovacej konvencie
v Linuxe plati, ze:
Oddil 3 = sda5.
Oddil 4 = sda6.
Vymazanim rozsireneho oddielu budu stratene len tieto dva.

Lubos