[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Milan krata.milan@seznam.cz
Pátek Prosinec 18 12:44:29 CET 2009

Kdyz jsem byl maly tak jsem delal pokus se tremi hrebiky a zasuvkou.
Nevim jak, ale pry jsem dva strcil do zasuvky a treti na ne pustil. Sice
si to nepamatuji, ale matka mi to vypravi docela casto, protoze jsem pry
vyhodil pojistky v celem panelaku.
Milan