[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Prosinec 18 12:28:51 CET 2009

To jse skoro neco podobneho, jako kdyz k nam prisel "cert". Bohuzel uz
si to moc nepamatuju, ale byli jsme s brachou jeste predskolniho veku
(maximalne prvni trida). Tata mi udelal s bananku takovou stavebnici s
vypinacem, zarovickama a prepinacem a ja si to banankama spojoval a
blikal (tohle mne bavi dodnes). A tak jednou, zrovna k nam rpisla na
navstevu teta, z niceho nic tma v celem baraku. Pak s kuchyne vyleze
mladsi bracha, celej cernej v obliceji a v ruce drzi zbytky meho
nejpeknejsiho propojovaciho dratu (mysleno dva natavene bananky).
Brachovi se nastesti nic nestalo, akorate teta k nam pak nekolik let
odmitala chodit na navstevu :-)

Honza

Jan Kastil
galloth@jabbim.cz