Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Prosinec 7 10:45:12 CET 2009

To je snad jeden z mala kseftu kde se daji sehnat predradniky ruznych
provedeni a pro ruzne podminky provozu. Kupoval jsem tam predradniky
2x18W od Osramu pro teraria a jedini je byli opravdu schopni dodat - ale
bohuzel nebylo to hned - tusim 14-21 dnu nez prisly.

Jinak ale bez problemu - zatim od ledna funguji nonstop v rezimu 10h
denne s UV zarivkama od Narvy.

Radek Vicek