Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pondělí Prosinec 7 11:32:44 CET 2009

Strela od boku - ochody s elektroinstalacnym materialom - Anmima, Verax,
Hagard, ...
Vacsie trubice, aj predradniky sa minimalne v Hagarde valali po
predajni...z mensich nejake kusy tiez.
Mozno by to stalo za pokus - asi nie celkom podla typu, ale vyberom z
toho, co maju, nejake veci vedia objednat ( tel, alebo osobna navsteva)
V Hagarde je to "cez pult" aj ako malospotrebitel, v niektorych inych sa
da tiez ( Verex, Anmima ), ked nemaju vela ludi, zoberu cloveka aj do
skladu, kde si moze clovek popozerat co maju a co chce.
Potom ide "vybavit papiere" a nasledne si pride do skaldu po vybrane veci...

Dodo