Stolni frezka MF70

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Úterý Prosinec 1 15:15:29 CET 2009

Sakra... kam na ty hračky pořád chodíte!!! :-) To je
n-e-u-v-ě-ř-i-t-e-l-n-é
co se vám po domácnosti pořád válí.

Tu CNC frézku to jste dělal sám? Nebyla by nějaká dokuemntace? Když si vzpomenu,
jakým způsobem dělám občas svoje krabičky a pak vidím tohle, bere mě
čert....

:-) Nic ve zlém, fak vám ZÁVIDÍÍÍÍÍM...

Martin