Citanie o WiFi

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Srpen 23 09:11:00 CEST 2009

> kdyby kazdy, kdo si chce pripojit notebook pres wifi vygeneroval tolik
> mailu, tak by se asi ucpal internet

Mne je to, ako to riesia ini, dokonale lahostajne.
Ale kedze ste do toho mnozstva mailov prave nezanedbatelnym sposobom prispeli, mate teda tip na nejake seriozne citanie na danu temu?

> ja myslel ze vsude uz je dsl modem s wifi?

No, zhodou okolnosti moj sused ma, ba dokonca priamo mi ponukol, ze sa mozem pripojit, ak chcem. Sam si vsak ten modem nastavit nevie, nastavoval mu ho nejaky borec, ktory zrejme urobil vsetky spomenute protiopatrenia, takze sa k nemu pripojit neviem (pochopitelne nebudem suseda otravovat, aby otravoval borca, a pritom aby som bol aj ja poruke s laptopom, atdatd.)

Ini blizki susedia v nasej dedine nemaju nijaky internet a ani ho mat nebudu. Skuste uhadnut, preco.

>Mrknete kolik sousedu ma
modem od O2 v zakladnim nastaveni ("VOIP" SSID)

:-)  ale aj to hovori o tom, ze to nie je plug and play a teda treba aspon nieco si nastudovat.

>S pripojenim na vistach ani na xp zadny problem neni a nebyl,

Fajn, ale kto povedal, ze mam len XP a Visty? Ako je to napr. s tym Xandrosom na EEE 70x?

> jen do
>xp musite doinstalovat patch na WPA2.

A to rastie kde?

> kdyz vypnete ssid, nekdo si muze myslet, ze kanal je volny a spusti AP
> na stejnem kanalu...

No prosim, takze som sa zase dozvedel nieco z coho vyplyvaju dalsie prakticke otazky: 1. podla coho volit kanal? 2. vsade sa  odporuca to ssid vypnut, takze tie clanky nemam brat vazne?

wek