Citanie o WiFi

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Srpen 23 10:47:52 CEST 2009

2009/8/23 Jan Waclawek <konfera@efton.sk>:

> No prosim, takze som sa zase dozvedel nieco z coho vyplyvaju dalsie prakticke otazky: 1. podla coho volit kanal? 2. vsade sa  odporuca to ssid vypnut, takze tie clanky nemam brat vazne?

1) Náhodně losem ;-) Wifi není televize, takže klidně může být několik
APček na jednom kanálu.

2) Já bych ho radši nechal zaplý, je pak jednodušší se na to APčko
připojit, prostě ve vašem OS si necháte vyhledat dostupný sítě a pak
vyberete to svoje APčko. Na to, aby se vám na to nepřipojil někdo
cizí, stačí zapnout to šifrování.

P.K.