OT Re: Geopatogenni zony

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Srpen 5 12:44:46 CEST 2009

10% pripadu je takovychto: majitel ma od nekoho  40 m vrt, ktery
vysycha  a vedle se pak vyvrta nova v 6 m s dostatkem vody. Co udela
majitel,ktery calnul 40m ? je prinejmensim nastvany na toho kdo delal
40m, protoze to nasel jen od oka, pripadne jen praminek misto poradneho
pramane.
Ale dneska hladiny klesaji, proto s velkou pravdepodobnosti navratate
scuhou diru pokud vrtate jen nahodne.
v tehle oblasti OV se vrta v prumeru 20-30 m, ostatni jsou melke
prameny, ktere vzdy maji problemy s bakteriema.
Voda je vzdy v kolektoru, cili piskova vrstva v jilu, sklani puklina apod...
LK