OT Re: Geopatogenni zony

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Srpen 5 12:10:37 CEST 2009

Jak to vlastne s prameny je? To jsou pod zemi nejake potucky od nekud nekam,
nebo je v nejake hloubce porezni vrstva a v te je voda v libovolnem miste?
Co rikali znami, tak proste nekde vyvrtali diru a v nejake hloubce narazili
na vodu, jinde zas vrtali az do 20m az se dostali pod jil a narazili na
vodu, ktera se pak drzela 2m pod terenem, takze pekny tlak. My mame studnu
100let starou kopanou, asi 14m, nevim jak zanesenou a da tak 1m3 za den
(nevim, je to malo/normali? )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Wednesday, August 05, 2009 11:50 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Re: Geopatogenni zony

No o tom vrtani v okoli to asi nebude, je to pomerne mala vesnice a rozkeca
se uplne vsechno, vcetne toho kdo, kde, kdy a od koho si nechaval delat
studnu, takze kdyby tam nekdo vrtal, vedelo by se to. Nasi byli ve vesnici
druzi, co rezignovali na cisteni normalni studny a nechali si udelat vrt.
Ten prvni vrt byl na opacnem konci vsi a s "nasimi" studnari nijak viditelne

nesouvisel, i kdyz je samozrejme mozne, ze si to fachmani mezi sebou rekli,
i kdyz se mi to v ramci konkurencniho boje zda celkem nepravdepodobne.

Takze nevim jak, ale funguje to (navic je to v Jiznich Cechach, na miste,
kde voda tece i z trubky, kterou zatlucete metr do zeme, takze mi to pripada

jako celkem "zaruseny" teren pro nejake odhady)

Pavel Kutina