LCD AVR

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Duben 14 11:11:59 CEST 2009

Dobry den,

60 segmentov je vela, to uz treba rozdelit na 3*COMM.
40 segmentov vie az "stonozka" ATmega3290.
Ak si date robit zakaznicky LC displej, tak by to nemal byt problem,
urobit ho s troma Common elektrodami. Treba si ale dat pozor na
optimalizaciu displeja, pretoze segmenty jednotlivych znakov mozu byt
rozne poprehadzovane a potom sa zle pise SW.

Richard Kaliciak