LCD AVR

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Úterý Duben 14 11:36:57 CEST 2009

60 segmentu neni az tolik, kdyz k tomu dam 1 COM tak je to 61 vodicu. To
jeste se da na desce rozumne routovat.
Spis to vidim na variantu v rezimu 2 x 40.

Ono uplne nejednodussi by bylo ridit LCD pres hodne GPIO a menit
polaritu DC napeti. Dokonce AVR to ma jako jeden app sheet, ale nejsem
si jisty jak by to vypadalo s zivotnosti LCD displeje (rozpousteni
elektrod). Stacil by mi potom jakykoliv 80-pinovy MCU.

KPR