Re: Domácí automatizace po sto padesáté

Peter Bellay hwkonfera@zoznam.sk
Čtvrtek Duben 9 19:43:24 CEST 2009

Dobry,
Na EZS by som Vam odporucil viac zilovy SYKFY aj ked pri dvojitom vyvazeni 4
zily stacia na zapojenie
kontaktu snimaca + tamper
Doporucil by som
2 zily napajanie
2 zily kontakt snimaca
2 zily tamper
dalsie 2 zily sa mozu zist pri snimacoch typu COMBO napr. PIR + GBR, PIR +
mikrovlna
Na TV pouzivam kabel CAVEL DG113 to je 4,8, popripade tensi DG80
Peto
----- Original Message -----
From: "Milan Horák" <konference@stranger.name>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 09, 2009 7:18 PM
Subject: Re: Domácí automatizace po sto padesáté

Zdravím všechny,

takže všechno je jinak:

- silové rozvodu jsou normálně ve zdi.
- EZS si budu muset roztahat přes víkend a mám to prý udělat SYKFY 2x2x0,5mm
- síť mám roztahanou husími krky přibližně tak jak jsem chtěl (tedy ve
všech hlavních místnostech, jinde ne)
- TV rozvody dtto

Teď to hlavní - v obýváku a paokojích mám vedle vypínačů vždycky jednu
prázdnou krabičku na takové to senzory teploty/cokoliv a vyvstává otázka:

Jak to táhnout? UTP, STP, SYKFY 5x2x0,5mm? Jde o to, že asi budu muset
jet podél silových rozvodů.

Prosím všechny o radu a děkuji předem.

Milan