Domácí automatizace po sto padesáté

Milan Horák konference@stranger.name
Čtvrtek Duben 9 19:18:31 CEST 2009

Zdravím všechny,

takže všechno je jinak:

- silové rozvodu jsou normálně ve zdi.
- EZS si budu muset roztahat přes víkend a mám to prý udělat SYKFY 2x2x0,5mm
- síť mám roztahanou husími krky přibližně tak jak jsem chtěl (tedy ve
všech hlavních místnostech, jinde ne)
- TV rozvody dtto

Teď to hlavní - v obýváku a paokojích mám vedle vypínačů vždycky jednu
prázdnou krabičku na takové to senzory teploty/cokoliv a vyvstává otázka:

Jak to táhnout? UTP, STP, SYKFY 5x2x0,5mm? Jde o to, že asi budu muset
jet podél silových rozvodů.

Prosím všechny o radu a děkuji předem.

Milan