pracka elektrolux

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pondělí Duben 6 08:33:05 CEST 2009

Po weekende ma caka oprava pracky Elektrolux, plnena zhora, tusim EWT
811-ka.
Nema niekto aspon naznak domumentacie, alebo nejake nakopnutie...

Hladal som nieco na web-e, ale stryko google sa na mna so stastim
neobratil...

Popis problemu:
Na programoch pre bavlnu 30,40,60 stupnov a 40 stupnov eko neperie - po
zapnuti cvakne blokovanie otvorenia dveri, pretoci bubon, pocka asi 2
sekundy a rozsvieti
kontrolku ze doprala a odisti dvere.
Pre bavlnu 90 stupnkov ( je aj predpranie ), ide normalnne- teda po
zapnuti zapnuti cvakne blokovanie otvorenia dveri, pretoci bubon, pocka
asi 2 sekundy, spusti cerpadlo vystupnej vody,
po chvilke vypne a zacne napustat.
Ostatne programy - vlna, syntetika, ... idu normalne - teda pokial to
ako tak som schopny podla priebehu zvukov zistit.

Pripada mi to ako nejaky vadny snimac niecoho... ale neviem coho.

Dodo.