Napajeni ampermetru

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Duben 5 09:14:19 CEST 2009

Hezke ranko,

    resim problem s napajenim mericiho modulu. Mam pristroj, ve kterem
je napajeci napeti 24 V stabilizovanych a cca 30 V stridavych z trafa.
Take v tomto pristroji bude ampermetr koupeny v GM, mam silne podezreni,
ze v nem je klon 7106, ale ma v sobe i komparator podpeti, takze to asi
nebude presne on. Napajeni modulu je 9 V / 0,3 mA.

    A ja tedka resim to, jak modul napajet. Do uvahy prichazi nejaky
menic nebo baterie. Nevim totiz, jestli modul smi merit napeti spojene s
jeho napetim napajecim a nechce se mi to zkouset, protoze nevim, jestli
by to modul prezil.

    Mate nejaky napad, jak na to? Ta baterie je dosti krkolomne reseni,
menice jsou zase dosti drahe...

					Saša K. Svobodová