stabilizator

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Duben 5 08:52:00 CEST 2009

Je pravda, ze takto "sa to robi"; tu vsak ak ma zariadenie pracovat od vstupeho napajacieho napatia 3.5V, premiestnenie kondika na vstup nijako vyrazne nepomoze (za predpokladu, ze to stabilizatoru nevadi).

Ja by som v tomto pripade videl cestu len v minimalizacii spotreby. Neviem, naco presne treba tu dataFLASH (lebo to nie je celkom to iste ako EEPROM), ci je potrebna taka velka kapacita pamate, alebo je pouzita preto, ze e dostupna aj v nejakom extremne malom pozdre; kazdopadne ja som na podobny ucel s uspechom pouzil FRAM. Vedel by som si predstavit aj baterkove zalohovanie trebars aj vnutornej SRAM v mcu drobnym litiovym gombikom, ale toto riesenie je potencialne problematicke, a nechal by som ho len pre pripad, ze sa vycerpaju ostatne moznosti.

wek