Doporucte osciloskop?

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pondělí Září 15 23:41:50 CEST 2008

pár poznámek...

C1-104(500MHz a 50Ohmů vstup) se dá pořídit za 3000Kč
dobrý tetronix, který na rozdíl od tohto rusa nebude poruchový a půjde do
400MHz se dá na eBay sehnat i do 10000Kč... Však se podívejte na ebay.com

Takže v otázce ceny se dá dost ušetřit, a mít tak trochu štěstí. Já mám doma
rusa 2x100Mhz za 600Kč.... Rusáci jsou ale dost poruchový takže je dobré
vždy zvážit náhradní díly, váhu, rozměry(pro někoho nejsou podstatné)
přesnost... . Například dobrý analogový 200Mhz Tektronix se v Holicích dal
sehnat před dvěma lety za 3500Kč.

U digitálů nemám zkušenosti, občas se ale  na eBay objeví levně i nějaký
LeCroy.

Ještě k tomu vzorkování - pokud je děj periodický, může se vzorkovat
postupně. Akorát pak člověk nemá moc jistotu jestli to co vidí je
skutečnost.

Za cenu co uvádíte byste si mohl pořídit starší rychlý analogový tetronix a
případně "pomalejší" digitál a analyzátor.

Zdeněk