Doporucte osciloskop?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Září 16 00:47:50 CEST 2008

 16.9.2008, 0:22:23

Mam "serjozu", pravda jen 2 x 20Mhz od pocatku 90 let, a krome jedne
poruchy kdy stacilo vymenit nejaky rusky T za BC5xx jede dobre.
Vyhodou ruskejch oscilaku je ze jsou poskladany z normalnich soucastek
ktere vetsinou jde necim dostupnym dobre nahradit. Na rozdil od Teku a
asi i jinejch amerikancu, ktrery jsou postaveny na proprietalnich IC.
Krom toho je serjoza v dvojite izolaci, tak s nim muzu merit na
primarech zdroju i bez oddelovaciho trafa.

Starsi digitaly maji mnohdy klasickou TV obrazovku a celkove to jsou
velky a hrozne tezky kravy. Nektere kusy z dob kdy A/D prevodniky byly
jeste pomale, maji uvnitr jakousi miniaturni obrazovku spolu s obrazovym
snimacem v jedne bance. Prubeh je nejdrive analogove vykreslen na te
miniobrazovce a pote mnohem pomalej sejmut snimacem a digitalizovam.
Bohuzel, tahle vec byva dost poruchova.
Na ebay se da dobre nakoupit, ale chce to cas, trpelivost a trochu
stesti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz