[OT] Cim natrit ocel, aby byl nater co nejvice mechanicky odolny?

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Pátek Září 12 10:22:49 CEST 2008

Hammerit se dá stříkat, je to na něm uvedené. Vypadá to hezky, jen si
nejsem jistý mechanickou odolností. Vznikne něco jako glazura a vypadá
to křehce. Zatím jsem do toho nepraštil, tak nevím. Co mám vyzkoušené,
tak to snese mírné ohyby, protože jsem si mimo jiné natřel hrazdu. To
byla teda fakt blbost, protože se na té glazuře člověk dost těžko drží.

Pavel Krafčík