[OT] Cim natrit ocel, aby byl nater co nejvice mechanicky odolny?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Září 12 11:45:03 CEST 2008

Urcite nejakou dvouslozkovou epoxidovku. Ja mam kamarada co je majitelem
firmy co barvy vyrabi a i vyviji http://www.barvy-viton.cz

Ted mi dal na nater zelezne konstrukce pod kolektory ZG13 tak pak
poreferuji:
http://www.barvy-viton.cz/epoxidove-a-epoxiesterove/46

tahle barva je i na cerstvy zinek, hlinik a i mirne save materialy jako
je beton.

Nektere epoxidove natery jsou opravdu brutalni drzaky.

Radek Vicek