Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Neděle Říjen 26 20:31:20 CET 2008

Nejsem na tuto problematiku odbornik, ale myslim ze  kmitocet site
je synchronizovan po cele Evrope, protoze soustava je propojena
a jinak to byt nemuze. Pouze v pripade nejakych velkych
havarii se prechazi do tzv. ostrovniho rezimu, kdy je nejaka oblast napajena
z oddeleneho ( oddelenych ) zdroju.  Pocet period by snad mel byt udrzovan
konstantni za 24 hodin.   No a kdyz se chce kmitocet zvysit , prida se
vykon ( pripoji se nejaka dalsi elektrarna ) nebo se pomoci HDO sit odlehci
a naopak.  Kdyz totiz chcete vykon do site dodavat, musite generatorem
tocit jakoby trosku rychleji a tim s sebou tahnete celou sit v pomeru vykonu
te nove elektrarny a tech co uz tam jsou pripojene.
Snad to pro prvni  pochopeni staci, ve skutecnosti to je  o dost slozitejsi.