OT: jak rozebrat digifoto A520 ??

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Říjen 18 09:51:20 CEST 2008

2008/10/18 Pavel Kutina <hw@prelude.cz>:
> Nekdy je dobre vedet, jak se do fotaku leze... Trochu v tom muze pomoci
> treba firemni partlist, kde se daji najit alespon rozstrelene pohledy a z
> toho se da vydedukovat, jak co drzi pohromade.
>
> Pro 520 jsem vam ho nasypal ke mne, uplne dole na strance:
>
> http://foto.prelude.cz/foto_man_canon.html

Pěkný, vypadá to, že ta krytka je na objektivu nějak nacvaknutá - tj.
když to člověk sundá, ulámou se pacičky a zpátky to bude muset
přilepit :-/

Dobrý je na tom to, že se nemusí rozebírat celej foťák.

Ze všeho nejdřív bych se zeptal tchána, jestli mu nebude vadit, když
se operace nepodaří.

Pavel Kadečka.