OT: jak rozebrat digifoto A520 ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Sobota Říjen 18 10:18:32 CEST 2008

riziko overim a deda by mohl dostat moji A430 a ja bych si koupil neco s vetsim sklem :-).
tak dlouho hledam duvod az se nabidnul :-).
ze bych tu chybu karty radeji vratil zpatky .. :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Saturday, October 18, 2008 9:51 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: jak rozebrat digifoto A520 ??

2008/10/18 Pavel Kutina <hw@prelude.cz>:
> Nekdy je dobre vedet, jak se do fotaku leze... Trochu v tom muze
> pomoci treba firemni partlist, kde se daji najit alespon rozstrelene
> pohledy a z toho se da vydedukovat, jak co drzi pohromade.
>
> Pro 520 jsem vam ho nasypal ke mne, uplne dole na strance:
>
> http://foto.prelude.cz/foto_man_canon.html

Pěkný, vypadá to, že ta krytka je na objektivu nějak nacvaknutá - tj.
když to člověk sundá, ulámou se pacičky a zpátky to bude muset přilepit :-/

Dobrý je na tom to, že se nemusí rozebírat celej foťák.

Ze všeho nejdřív bych se zeptal tchána, jestli mu nebude vadit, když se operace nepodaří.

Pavel Kadečka.