UV LED osvitka pre DPS

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Čtvrtek Říjen 9 10:38:27 CEST 2008

Ved presne o tom som ho presviedcal, ale pri polozkach je stav SHIPPED.
len to tracking number je 0212799101, co zodpoveda cislu objednavky a na
konci 01, co moze byt jej prva cast (z dvoch, druha dosla, aby som
uviedol veci na pravu mieru, jedna polozka, hodnota do 3$). ta druha
cast ma spravne tracking number. Asi ich skusim este raz pourgovat,
mozno bude mat tento krat cinan lepsiu naladu...

Jaro