UV LED osvitka pre DPS

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Říjen 7 14:41:23 CEST 2008

Ja musim rict, ze s nima mam jen ty nejlepsi zkusenosti. Vzdy vse
doslo jak melo (balicky v cenach od 2..200$). Vse naprosto bez
problemu, vcetne 2 reklamaci.
-jednou prisel vyrobek, ktery nesplnoval vse co bylo v popisu. Nechali
si ho poslat zpet a proplatili vcetne postovneho, ktere jsem za
zaslani zpet platil.
-jednou prisel vyrobek rozbity (spatne baleni). Na zaklade fota
rozbiteho vyrobku poslali novy

Zkuste znovu otevrit RMA & Replacement ticket.

Marek