[OT] proc je pozemni vysilani TV

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Neděle Říjen 5 02:36:18 CEST 2008

To myslite vazne ??
Ako moze mat kontakt a nejaku vydrz stredny drot, ak ma 0,3mm ?
Predsa F-ko nema ziadny kolik a tak jeho funkciu robi ten vodic. Ja by som
take cosi urcite nekupil ani za 5.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta"

Jeste poznamka, je zajimave, ze pomerne drahy koax v metrazi kupovany ve
specializovanem obchode elektro (15Kc/m) je absolutni sunt (asi 5 dratku na
opleteni, dat na to F konektor aby byla zem vodive propojena byla fuska,
stredni vodic tak 0.3mm), hotovy kabel 25m z Baumaxu s konektory za 199Kc je
proti tomu bohate opleten, stredni vodic tak 0.6mm, vypada podstatne
solidneji. Taky me prekvapilo,ze stredni vodic se uz nedela z medi, ale
pomedene oceli - nakonec asi proc ne.