Ladeni digit TV a pomucka - nejaky smesovac+generator

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Listopad 28 09:12:44 CET 2008

To mi prijde jako docela prehnane usili, pokud se jedna o experimentalni
prijem za hranicema moznosti, tak snad, ale jinak staci strcit do TV kus
dratu a spustit automaticke ladeni...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jirka7a@seznam.cz
Sent: Friday, November 28, 2008 8:05 AM
To: HW-news
Subject: Ladeni digit TV a pomucka - nejaky smesovac+generator

Zdravim,
zkousim ladit digit TV, ale bohuzel nic nevidim .... tak ani nevim jak
pokracovat tj. kam nasmerovat anteno ci zda ji zlepsit.

Napadla me nejaka pomocka:

- jeden vstup antena
- druhy nejaky tranz. oscilator
       - smesovac (dvouvstupovy FET)  - kryst.filtr (asi jedno jaka
frekvence) - demodulator (dooda +kondik) - merim nf napeti

Frekvenci bych si z oscilatoru zmeril citacem.

Problem je v tom, ze nejsem ve VF zkuseny a tak nevim:
- zda na UHF je vubec nejaky dvouvstupovy FET ?,
- zda udelame nejaky jednoduchy oscilator - pripadne jaky?
- zda mi vystaci jedna mezifrekvence tj. jeden krystal filtr ?
- zda mi vystaci jen pouze mereni napeti za jednoduchym demodulatorem dioda
+ kondik ?

Predem dekuji pri patku za nejake namety ... odkazy rady, ... atd.. Vysledek

klidne zverejnim.

Jirka