Ladeni digit TV a pomucka - nejaky smesovac+generator

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Pátek Listopad 28 08:04:58 CET 2008

Zdravim,
zkousim ladit digit TV, ale bohuzel nic nevidim .... tak ani nevim jak
pokracovat tj. kam nasmerovat anteno ci zda ji zlepsit.

Napadla me nejaka pomocka:

- jeden vstup antena
- druhy nejaky tranz. oscilator
       - smesovac (dvouvstupovy FET)  - kryst.filtr (asi jedno jaka
frekvence) - demodulator (dooda +kondik) - merim nf napeti

Frekvenci bych si z oscilatoru zmeril citacem.

Problem je v tom, ze nejsem ve VF zkuseny a tak nevim:
- zda na UHF je vubec nejaky dvouvstupovy FET ?,
- zda udelame nejaky jednoduchy oscilator - pripadne jaky?
- zda mi vystaci jedna mezifrekvence tj. jeden krystal filtr ?
- zda mi vystaci jen pouze mereni napeti za jednoduchym demodulatorem dioda
+ kondik ?

Predem dekuji pri patku za nejake namety ... odkazy rady, ... atd.. Vysledek
klidne zverejnim.

Jirka