Prosba - Eagle s licenc

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Listopad 11 12:25:36 CET 2008

Prosba - Eagle s licencí bez omezení v OstravěJeště existuje jedna
varianta - vyrobit si zmenšené knihovní prvky na čtvrtinu, ty rozesázet na
desce a s celou deskou pracovat jako by byla 4x větší, tedy 1mil bude
4mil... No a pak ji patřičně pro výstup nazoomujete.

Rozmyslete si co bude rychlejší, jeslti udělat nový prvek, nebo cesta atd...

----- Original Message -----
From: Kručinský Ladislav

Ahoj, vespolek.
Mám koupený Eagle s licencí omezenou na desku 100 x 160 mm. V 99% případů mi
to stačí, teď bych potřeboval vyřešit to zbylé 1%.
Mám nakreslený konektorový rošt který bude mít 40 x 230 mm. Potřeboval bych
k někomu přijít a soubor si nahrát do jeho Eaglu a jenom rozesunout dané
konektory, předpokládám, pokud to půjde, je to na 10 minut - ještě bych si
to rád na místě i vytiskl na pauzák nebo fólii.
Ozval by se mi někdo z Ostravy nebo blízkého okolí ?
P.S. - jelikož mám dovolenou, mám přesměrovaný mobil do schránky, takže
pouze formou SMS (602 213 486) nebo Emailu.