Prosba - Eagle s licenc

Úterý Listopad 11 12:31:35 CET 2008

Zajímavý nápad... ale ještě počkám, třeba se někdo ozve. Kruci, copak v Ostravě nikdo s Eaglem nedělá ???

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Tuesday, November 11, 2008 12:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: Prosba - Eagle s licenc

Prosba - Eagle s licencí bez omezení v OstravěJeště existuje jedna varianta - vyrobit si zmenšené knihovní prvky na čtvrtinu, ty rozesázet na desce a s celou deskou pracovat jako by byla 4x větší, tedy 1mil bude 4mil... No a pak ji patřičně pro výstup nazoomujete.

Rozmyslete si co bude rychlejší, jeslti udělat nový prvek, nebo cesta atd...