Chlazeni v PC - lze jen jeden verak ?

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Listopad 9 07:44:34 CET 2008

S tím se dá souhlasit pokud:
1. ochladí procesor, grafiku, chipset, paměti, mosfety a další hřející
součástky na mainbordu, harddisk(y), zdroj, přídavné karty (např. TV karta
topí jako prase) atd.
2. pokud je použitý radiátor schopen vyzářit bezhlučně minimálně 300 watů
3. v extrémě nízkých skříních se zdrojem mimo bednu (ale tam se stejně
nějaký malý ventilátor použít musí)
Pokud to splňuje, je to dobře vyřešené vodní chlazení, pokud ne, pak má
stejný smysl, jako modrá světla, co si automobiloví odborníci montují pod
auto
Vladimír

PS. na původní otázku: Jeden ventilátor (ve zdroji) je IMHO málo. Chce to
ještě kvalitní chladič na procesor (mám tam Arctic-Cooling FREEZER 7 PRO) a
velký pomaloběžný vent. co fouká přes disky. A kvalitní zdroj s velkou
účinností. Mám to takhle podobně, PC je v ložnici, takže si hluk fakt nemůžu
dovolit, a nejvíc je slyšet právě zdroj, dvd mechanika, pokud jede, a pevné
disky.