OT: Robotour - pravidla

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Květen 28 17:28:19 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 28.5.2008 od Jiri Foldyna:

> Ehm, dival ses na ty stranky, na ktere odkazujes ?

Ne. Je tam snad neco zajimaveho? Vtipalku :-)

> To, co se pise v zadani, je jen jinak receno to, co jsem napsal vyse
> :-)

Napsal jsi tohle:

Nu, jestli jsem spravne pochopil zadani, tak je znam start a seznam
postupnych cilu, ke kterym se musi dojet v definovanem poradi. Trasa
mezi postupnymi cili je definovana pozadavkem, ze robot ma jet po
chodniku. Kudy ten chodnik ve skutecnosti vede si spravny robot zjisti
sam :-).

A to je uplne neco jineho, nez se pise v pravidlech. Kdyz je napsano,
ze se ma projet nejaka trasa oznacena pismenem, tak to znamena, ze se
ma projet tato trasa. Neznamena to, ze jsou zadany pocatecni a konecny
bod trasy a muze se projet trasa uplne jina. At chces nebo ne, proste
nemas pravdu.

> Oznaceni segmentu neposkytuje zadne implicitni udaje o trase, ale
> pouze udaj o startu a cili v ramci segmentu.

Segment je definovan jako trasa, nikoliv jako dva body (start a cil).
Kdyz pojedes k cili po jinem chodnicku, pojedes spatne.

> Kudy se dostanu ze zacatku segmentu na jeho konec, je zcela v rezii
> robota.

Kdepak. At to prekrucujes, jak to prekrucujes, neni tomu tak.

> Nesmi pritom sjet z cesty - zde predpokladam, ze terminem "cesta" se
> mini fyzicky objekt (cesticka v parku nebo jeji analog), nikoliv
> predepsana geometricka trajektorie.

Kdyz tam vidis trasu oznacenou L, tak je to chodnik L a ne chodniky
KJIH ani MNO. Proste musis jet po L, jestli se ti to libi nebo ne.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz