OT: Robotour - pravidla

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Květen 27 22:11:28 CEST 2008

>Nevim ted v jakem smyslu by pouzival suchy zip. Moje poznamka mela rici,
>ze ja bych si dovedl predstavit, ze robot muze byt i zcela nespojity
>(tedy napriklad dva roboti, nebo robot a nekolik majacku). Samozrejme
>pri dodrzeni vsech pravidel.

Vsimol som si na obrazkoch z vlanajka http://robotika.cz/competitions/robotour2007/teams/ , ze vacsina robotov su naozaj nespojiti a pozostavaju z malej kolesovej casti a z jednej ci dvoch o nieco vacsich kracajucich casti, spojene kablikom, obvykle cez taku plochu krabicku. Takze zrejme to pravidla dovoluju, alebo je pre tento rok zmenene?

wek