Normalzovany protokol pro komunikaci po RS-485?

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Čtvrtek Březen 20 13:28:56 CET 2008

> Pripadne znaky STX, ETX, ktore sa v tele paketu nesmu vyskytovat.

	A přesto se najdou BLBCI kteří docela rozumný protokol, který má
jednoznačné startovací a ukončovací znaky ale je 7mi bitový přiohnou tak
debilně, že posunou české znaky v kódování MJK o 80hexa dolů a tak se při
českých znacích jdoucích do zobrazovače zastávek (ty co jsou v autobusech,
metru,... a pysni se logem B..E) najednou objeví tyto znaky
interpretovatelne jako ridici kody. Cela elegance stavoveho automatu jde do
haje. Delejte si pak blbuvzdornou implementaci. Když clovek narazi na debila
s monopolnim postavenim na trhu (alespoň v té době, kdy se finalizovala
česká implementace IBIS/IPIS protokolu), tak pak i věci co vsude chodi a
chodily jdou do haje. To jen tak na okraj.

Radek (benedikt@lphard.cz)